2014. február 20., csütörtök

SEGÍTS, HA TUDSZ!

Lassan egyre gyakrabban süt ki a nap és talán a hőmérséklet is emelkedik, a nappali időszakokban is. Ideje - ha még nem tettük volna meg - elővenni a felszereléseinket és kicsit rendbe szedni őket, hogy ne a legfontosabb helyzetekben hagyjon minket cserben.
Én ezt még nem tettem meg, bár nekem nem volt szezon vége, mert télen is igyekeztem minél több időt a parton tölteni.

Na, de most nem rólam van szó, sokkal többről. 
A napokban kaptam egy üzenetet, melyben egy spori azt kérdezte, van-e  valamilyen felesleges horgász felszerelésem, melyet már nem használok és esetleg elküldenék neki. 

Szép fogás :)
Az igazat megvallva, nem lepődtem meg, mert pár éve egyszer már csatlakoztam egy programhoz, ...

...ahol gyermek horgászoknak kerestek adakozó sporikat és akkor az nagyon jól sikerült. Ennek és a rengeteg felajánlónak köszönhetően sok-sok hasznos felszerelést és kiegészítőt kaptak a lurkók.


Csabi ügyes horgász
De térjünk vissza az üzenetre. Csaba annyit kért, ha van valami horgász felszerelésem, kiegészítőm, amit már nem használok, küldjem el neki, mert szívesen fogadná. Jeleztem neki, hogy körbenézek, mit tudnék elküldeni neki. Aztán eszembe jutott, hogy biztos akadnak még sokan, akik akár pár úszót, pelletet, etetőanyagot, vagy bármi mást elküldenének, odaadnának valakinek, csak a kérdés az, hogy kinek?
Csaba kilenc éves kora óta horgászik és pontyozni szeret a legjobban, de igazából bárminek szívesen örülne.
Aki rendszeresen nézi a horgász műsorokat a tévében találkozhatott már vele, mert a Duna televízió elkísérte egy horgászatra
Ha szeretnél bármilyen horgász eszközt, felszerelést, kütyüt felajánlani Csabinak, azt úgy tudod megtenni, hogy kérlek küldj egy üzenete nekem a figura.blogja@gmail.com–ra és akkor privátban megadom a részleteket.  Nem szeretnék közvetítő lenni és szerencsésebbnek tartom, ha mindenki maga küldi el neki a csomagját.
Köszönjük, hogy végigolvastad és ha esetleg fel tudsz valamit ajánlani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?