2010. március 13., szombat

A BALATONNÁL JÁRTUNK

Sokan voltunk és leszünk még a Balaton partján, akár nyaralás, munka, vagy kirándulás céljából. Természetesen vannak olyan szerencsés emberek is, akik a nagy víz partján, vagy a közelében laknak. Mi most egy házibuli és salsa7vége miatt utaztunk Siófokra. Pénteken kora délután érkeztünk meg Kareszékhoz, mert...
... az esti bulira pizza sütést terveztünk. Természetesen nem tudtam rögtön a Házigazdákhoz menni, mert horgász ember lévén, ki kell néznem a vízpartra, de mivel nem volt nálam semmi felszerelés, (mert tudtam, hogy szinte teljesen be van fagyva a víz,) ezért csak a fényképezőgépem csaptam a hónom alá, hogy készítsek pár téli képet.

Vízre várva


Fürdés előtt ajánlott a fókazsír használata


Munka nélkül


Céges „verdák” a parkolóban


Én eddig csak fehér hattyút láttam


Nagyon kicsi területen tudtak úszkálni és valami csipegetnivalót keresni


Tavaszra várva


Nagyon zord (esős, szeles) hideg volt az időjárás, ezért nem pepecseltem sokat a fényképezéssel. Egyébként is sietnünk kellett, mert Zitu, Mariann és a Karesz is már a pizza tésztát akarták gyúrni, hogy megtanulják a  receptjét. Ezt követően nyújtás, sajtreszelés, öntet készítés… A félig előre sütött tésztákat megpakoltuk, hogy később már kevesebb macera legyen.


A kép nem illusztráció


Gombás, sajtos…


Sonkás, kukoricás, sajtos…


Az első kész pizza. Á, én se harapnék most bele! Dehogy!:)


Az első tánc


Indul a karaoke party!:)


A Házigazdák,...


... és a győztes!:)

Reggel gyors pakolást követően már siettünk is tovább, mert a XXIV. salsa7végére igyekeztünk. Remélem, hogy legközelebb már kellemesebb időjárás fogad a Balatonnál, és esetleg alkalom nyílik egy kis horgászásra is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?