2013. december 26., csütörtök

TÉLI ÁLOM

Erre vágyok

Szerintem mindenki szokott kalandozni, vagy álmodozni arról, hogy mire vágyik igazán, merre szeretne menni horgászni a következő alkalommal. Nem tudom miért, de lassan két hete egy léki horgászatra vágyok.  
Érti ezt valaki?  Nem kedvelem a hideget,...

...utálok havat lapátolni és pecázni se szeretek nagy hidegben. 
Ennek ellenére mégis erős vágyakozást érzek arra, hogy léket vágjak és a jéghideg vízbe engedjem kishalas szerelékem, majd a színes úszom figyelve, kezemben egy bögre forró teával a kapásra várjak. 
Ha figyelembe vesszük azt, hogy lassan december véget írjuk és a kinti hőmérő higanyszála nem ritkán még 15 fok feletti értékeket is mutat, elég szürreális vágyam van. Azt már nem is mondom, hogy bármennyire is szeretnék lékből halat fogni, brutális hideg napokra lenne ahhoz szükség, hogy a Duna fővárosi szakaszán annyira biztonságos legyen a jég, hogy bátran rá lehessen menni. 

Veszélyes helynek tűnik


Az interneten böngészve egész meglepő dolgokat találtam, melyek eszembe se jutottak. Csodálkozva olvastam, hogy az oroszoknál még lékhorgász verseny is van. A képeket nézve, kicsit abnormálisnak tűnik ez a szituáció. 
Szenzációs kép

Így azért egyszerűbb a helyzet


Én biztos nem másztam volna be a lékbe

Egyenlőre úgy néz ki, hogy ez a vágyam álom marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?