2014. május 3., szombat

MÁR EGYRE TÖBB HELYEN TALÁLKOZHATUNK

Örömmel jelentem be, hogy átmentem a Google rostáján. Ez mit jelent? Napok óta igyekszem kicsit rendbe rakni a különböző oldalakon való regisztrációimat és az azokhoz tartozó egyéb oldalakat. Rájöttem, hogy nekem a nagy cég szoftver tesztelőjeként kellene dolgoznom, mert kifogtam rajtuk. De már nem ez a lényeg, hanem az, hogy ha minden a reményeim szerint alakult, akkor a Figura horgász blogja már több platformon is követhető. Természetesen jó a kérdés, minek? Azért, mert csak pár, számomra fontos helyen fogok közölni cikkeket, exkluzív és egyéb más tartalmakat. Legyenek saját képek, videók vagy gondolatok. Ha nem szeretnél lemaradni a velem történt eseményekről, akkor kövess engem a Google +-on, a YouTube-on és a Kapás Fishing Team oldalán, illetve itt a blogomon.
Előre is köszönöm :)
Nektek pedig jó időtöltést kívánok a híreimhez, cikkeimhez, képeimhez vagy a saját készítésű videóimhoz.
Üdvözlettel,
Tóth József
Figura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?