2014. augusztus 1., péntek

ELGONDOLKODTAM

Az utóbbi időben nem tudok annyi időt horgászni, mint szeretnék. Hol azért, mert túl magas, hol pedig a kelleténél alacsonyabb a vízállás, ami nagyon is befolyásolhatja a folyóvízen történő horgászokat, hiszen az itteni halak kapókedvére és a víz áttetszőségére is nagy hatással van a mindenkori vízállás. Persze ilyen problémák a tavakban úszkáló halakra is hatást gyakorolhatnak, bár ott nem annyira jellemző a gyors apadás vagy áradás (a mértéke is jóval kisebb), mint a folyóvizeken.

Kapásra várva
 Szerintem nincs olyan, hogy elég időt voltam már horgászni, helyette inkább haza megyek. Érdemes a lehető legtöbb részletre odafigyelni, hogy a kint töltött idő hasznos, és remélhetőleg élményekben gazdag legyen.
A blogomon elindítottam egy kérdéssorozatot, és első körben arra voltam kíváncsi, kinek milyen tapasztalatai vannak, mely időszakban szokott több halat fogni? A lehetséges válaszok között kettő opciót lehetett kiválasztani. Pirkadatkor/sötétedéskor, vagy inkább a napközbeni időszakban jelentkeznek inkább a kapások?


Köszönöm a szavazatokat :)
A beérkező szavazatok alapján az derült ki, hogy a blog olvasói szerint 63%-ban...
... inkább a hajnalban vagy a pirkadatkor szoktak több halat fogni. A válaszokból egyértelműen megmutatkozott, hogy napközben csak 37%-ban lehetnek jó fogási esélyeink, amin nem lepődtem meg, hiszen a saját tapasztalataim is ezt támasztják alá, bár nyilván akkor jó a közvélemény kutatás, ha nem csak az én tapasztalataimon alapul.
Köszönöm a sok választ J

 
Ha néha körbenézünk a vízparton horgászat közben, láthatjuk, hogy manapság egyre több technika közül választhatunk, aszerint, hogy kinek mi a legmegfelelőbb horgász módszer, mit preferál, mi esik neki kézre, nem beszélve az anyagi vonzatáról. A következő kérdésem is ezzel kapcsolatos lenne.

Melyik módszerrel horgászol a legtöbbször?

  • úszós (match, rakós, spiccbotos)
  • fenekezős (hagyományos, feeder, picker, bojlis)
  • pergetős
  • legyezős

Válaszaitokat a blogom bal oldalán lévő hasábon adhatjátok le, melyet előre is nagyon köszönök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?