2015. január 31., szombat

...ÉS "EKSÖN!"

Talán már tizenkét éve is van annak, hogy használom jól megbecsült videokamerám. Sok jó és akcióban gazdag pillanatot éltünk meg együtt. Lencsevégre kaptam rengeted fárasztást, szép halakat és boldog horgászokat, illetve olyan túrán volt társam, amikor több napra mentem ki a partra. Igazán hasznos kelléke volt horgász táskámnak, még akkor is, ha nem könnyű súlyáról volt híres.  


A házilag barkácsolt vízálló tokjában pedig szinte lehetetten volt mélyre törni vele
Pötrétén, de...
...a vízitúrákon is nagyon hasznos volt.
Éjszaka sem hagyott cserben, bár ezek a felvételek nem voltak annyira jók

Ennyi idő után itt az ideje a váltásnak és a fejlődésnek, mert szeretném, ha a dinamikusan fejlődő blogom és Youtube csatornámra látogatók a történeteket élvezhetőbb képekkel és videókkal tekinthetnék meg, immár jobb minőségben. Azért azt tegyük hozzá, ma már szerencsésebb HD minőségben videót készíteni.
Nehéz megválni régi kamerámtól, mert...
...jó szolgálatot tett, mikor a Dráván voltam vagy a nagy árvíz idején kerestem a horgászati lehetőségeket, és ne feledkezzünk meg a legnézettebb videóról, ahol a több mint 5 kilós süllőfogásomról számoltam be.
Az idő halad, a technika fejlődik és vele együtt az igények is. Lassan egy éve annak, hogy elkezdtem egy új kamera beszerzésében gondolkodni, aki az új társam lesz. Szerencsére még a frissen piacra dobott akciókamerák bevezető csomagjai közül elcsíptem az utolsó darabot, amit az ünnepek előtt vehettem kezeimbe.

Az új pici,...
...hozzá könnyű tok és...
...távvezérlőm is van, GPS lehetőséggel.
Látható a kijelzőn vagy akár telefonon is, hogy mit veszek fel a kamerával
Sikerült a kitűzött paramétereknek szinte teljesen megfelelnie az új kis kamerának, ezért aztán boldogan bontottam ki és ismerkedtem meg vele.
Nem mennék bele a száraz műszaki adatokba, akit érdekel fél perc alatt talál róla adatokat az interneten. Ami számomra újdonság, hogy akciókamera, így szinte minden időjárás és körülmény közepette velem lehet. Földön, vízen, levegőben:)
Talán két gyenge pontja lehet, ha nem tudtam volna róla a vásárlás elején, nem lenne most itt velem, de tudtam. Nincs zoom-ja, ami normális ezeknél a kameráknál, illetve "csak" 5 méterig vízálló, mert elől van két kis lyuk a sztereóhangzás miatt. Ez utóbbi sem gond, mert ilyen mélységbe már oxigénpalack szükséges és sajnos az itthoni vizeink nem annyira tiszták, hogy remek felvételeket készíthessek vele. 
Az idei évben is szeretnék annyira színvonalas videókat készíteni, mint a régi kamerával, víz alatt, felett és akció közben rögzített felvételekkel, így nyűgözve le olvasóimat. Továbbá terveim között szerepel más horgászokat elkísérni peca túrákra, hogy esetleg életük fogásait lencsevégre kapjam, ha nekik nem áll módjukban vagy nincs hozzá eszközük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?