2015. január 15., csütörtök

A HORGÁSZAT AZ ÉLETEM!

Pár hónapja az egyik közösségi oldal csoportjában jelentkezni lehetett adminisztrátornak. Elvállaltam a feladatot, melyet végül másodmagammal együtt látunk el. Adminként az egyik és talán legfontosabb célom az volt, hogy a lehető leghamarabb legyen új Házirendje a csoportnak, illetve csináljunk valamit közösen, ha már nem tudunk a parton lenni és horgászni.
Nem csak az eső miatt maradtunk gyakran otthon
Persze tudom, hogy vannak, akik pergetnek vagy menyhalazni járnak, de a legtöbb horgász ilyenkor a szabad idejében a gép előtt ül és valami horgász cikket, videót vagy bármi olyat keres, ami horgászattal kapcsolatos és átmenetileg csillapítani tudja elvonási tüneteit. 

Igazi téli elfoglaltság a képek nézegetése
December elején hirdettem egy játékot a csoporttagoknak. A feladat az volt, hogy küldjenek el nekem három olyan képet, amire ha ránéznek,...
...az jut eszükbe, "A horgászat az életem! ", csak úgy, mint a csoport neve, legyen az egy szép fogás, tájkép, esetleg baráti csoportkép.  

Ki szeretne most inkább ott lenni, mint otthon?
Az ünnepekre való felkészülés miatt nem jött annyi kép mint gondoltam, de ettől függetlenül sok pecásnak akadt ideje és kedve játszani. A felvételeken néhol módosítottam picit a színeken, ha szükséges volt, de az üzenetét meghagytam és a kész képekből készítettem egy slideshow-t, ahogy ígértem a csoporttagoknak és ezt szeretném a blog olvasóimnak is megmutatni.


Köszönöm, hogy részt vetettek ebben a kezdeményezésben:)

Lássuk mi lett a beküldött képekből:

                           

Ha kedvet kaptatok, akkor csatlakozzatok bátran, mert mindenkit sok szeretettel várunk a csoportunkban, aki úgy gondolja, hogy "A horgászat az életem”:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a véleményed a cikkemről?